Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 Februari 2013 | Nederland, Waddinxveen

Nog 1 nachtje slapen, want morgen is het dan echt zover...

Morgenochtend word het vroeg opstaan om om 7 uur op het vliegveld te zijn. Bagage inchecken en daarna nog even een kopje koffie met de familie, die zo lief zijn allemaal naar Schiphol te komen (om 8 uur 's ochtend met kleine kinderen). Om 10 uur hoop ik dan eindelijk echt te vertrekken!

Ook al mag ik twee koffers van 23 kilo meenemen, toch was het nog behoorlijk passen, meten en proppen... Alles zit erin en nu maar hopen op een niet al te precieze in check balie mevrouw... 46 kilo is namelijk niet helemaal gelukt...

Maar goed, koffers zijn gepakt, tickets geprint en ondertussen ook al ingecheckt, kortom ik ben er klaar voor en kijk uit naar morgen.

Ik hoop jullie zo af en toe met een verhaaltje op de hoogte te houden. Voor diegene die geïnteresseerd zijn in mijn Oegandese nummer moeten even een mailtje sturen.

liefs Ellen

• 09 Februari 2013 - 08:53

Van Den Dool Teun En Jannij:

Ellen, we wensen je een mooie tijd toe.! Voor straks een goeie reis en tot ziens.

• 09 Februari 2013 - 11:41

Heleen Zandbergen:

Hoi Ellen,

Fijn dat ik je weer mag volgen met je nieuwe avontuur!
    Goede reis en geniet he?

Liefs, Heleen

• 10 Februari 2013 - 17:42

Yvon De Jong:

Welkom in afrika, het weer is hier fantastisch! Geniet van je coming back ervaring