Weekje Nederland - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Weekje Nederland - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Weekje Nederland

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

06 Januari 2011 | Oeganda, Kampala

Ik had nu een heel gezellig reisverslag willen plaatsen over de leuke feestdagen die ik heb gehad, en natuurlijk over de kip die ik eigenhandig heb geslacht. Deze verhalen houden jullie uiteraard te goed!

Helaas word het een ander berichtje.
Ik heb besloten om voor een weekje terug naar Nederland te vliegen om dat mijn oma gisteravond is overleden. Ik wil graag bij de begrafenis zijn en zal daarom waarschijnlijk zaterdagochtend naar huis vliegen.

Het geeft een heel dubbel gevoel, omdat de reden dat ik naar huis ga heel verdrietig is, toch vind ik het ook wel weer fijn om vrienden en famillie eventjes te zien. Zeker omdat ik weet dat ik weer terug kom naar Oeganda, ik ben nog niet klaar om definitief naar huis te gaan gewoon omdat ik hier nog teveel geniet, mijn avontuur is nog niet afgelopen.

Misschien tot in Nederland en anders tot het volgende reisverslag.

Groetjes Ellen

  • 06 Januari 2011 - 11:39

    Laurette:

    Sterkte!! Wat vervelend voor je dat je oma is overleden!

  • 06 Januari 2011 - 11:48

    Daphne:

    Ow Ellen wat een vervelend nieuws!! Ik wens je heel succes met deze moeilijke tijd. Ook voor je familie!
    Veel liefs van Daphne

  • 06 Januari 2011 - 14:15

    Maria:

    Ha Ellen,
    Sjonge! Gecondoleerd zeg! Sterkte! Goede en veilige reis gewenst!
    Groetjes,
    Maria

  • 06 Januari 2011 - 17:39

    Jessica:

    Jeetje Ellen, wat een bericht...
    Heel erg gecondoleerd met het verlies van je oma. Heel veel sterkte en succes met het dubbele gevoel en je terugkeer...

    Liefs, Jessica

  • 07 Januari 2011 - 10:19

    Lisanne:

    Hee Ell,

    Erg joh dat je oma is overleden! Gecondoleerd! Heel veel sterkte en wie weet zie ik je nog in NL.
    Goede terugreis iig!

    x

  • 07 Januari 2011 - 10:41

    Cora:

    Ha meid,

    Tjonge.. dat is even onverwachts.. wat dubbel voor je! Super veel sterkte met de begrafenis van je oma!

    Maar geniet ook van je tijdje in ons oude vertrouwde kikkerlandje.

    Liefs!

  • 07 Januari 2011 - 22:29

    Corine:

    Hoi Ellen,gecondoleerd met je oma,heftig hoor voor je,ondanks het verdriet,een goede tijd thuis gewenst.
    Je ziet er trouwens goed uit.
    Het beste met alles.
    gr corein

  • 13 Januari 2011 - 21:24

    Josje:

    Hoi Ellen,

    Wat een verdrietig nieuws.. Gecondoleerd met het verlies van je oma. Ik hoop dat je op tijd in Nederland bent aangekomen om bij de begrafenis te kunnen zijn. Veel sterkte gewenst!

    Liefs, Josje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 65986

Voorgaande reizen:

27 April 2017 - 24 Mei 2017

Een nieuw avontuur

09 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

Eindelijk terug!

03 November 2010 - 03 Mei 2011

Mijn reis naar Uganda

Landen bezocht: