Foto-update - Reisverslag uit Buhoma, Oeganda van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Foto-update - Reisverslag uit Buhoma, Oeganda van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Foto-update

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Februari 2011 | Oeganda, Buhoma

Vandaag hebben we de gorillatracking gedaan, wat iets anders ging dan verwacht maar goed.. Het was ontzettend mooi! In mijn volgende verlag daar iets meer over, want het is hier nu bedtijd.

Deze foto's dienen uiteraard als informatie en niet om jullie allemaal jaloers te maken, maar dat snappen jullie:)

• 21 Februari 2011 - 06:14

Daphne:

Aaahh...die gorilla's hoe vet wil je het hebben!!
    Echt wel geweldig!

• 21 Februari 2011 - 19:41

T. Coby:

Prachtige foto's zeg, onwerkelijk om er zo dichtbij te kunnen komen, zeker als we thuis achter de comp. zitten.Geniet nog van je vakantie, maar ook straks als je ouders er zijn.
    groeten van ons 3.

• 22 Februari 2011 - 18:14

Lisanne:

Ziet er echt onwijs vet uit Ell!
    Geniet van je vakantie!!

• 01 Maart 2011 - 12:10

Renske:

Super mooie foto's!
    Op die ene zebra na dan.

Geniet er nog ff van! Ook met je ouders :D

• 10 Maart 2011 - 14:38

Kees En Annie Los:

We zijn bij je "op bezoek" geweest Ellen, wat een lieve kinderen. Wat veel beesten ben je op safarie tegengekomen.
    Nu of spoedig, goede
    dagen met je ouders. Jij nog een leerzame tijd en tot ziens. Hartelijke groeten uit Waddinxveen waar alles oke is.