Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen...

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

28 Oktober 2010 | Nederland, Waddinxveen

Privet!

Of te wel, hallo, in het Ruschisch.
Vorige week zat ik nog in Wit Rusland, en volgende week hoop ik in Uganda te zitten.

Wit Rusland was een unieke ervaring, we werden ontzettend warm ontvangen en het was geweldig om de kinderen weer te zien. Toch was het voor ons Nederlanders ook wel even wennen. Geen stromend water en dus ook geen toilet en Douche. Alles gaat nog per paard en wagen en een gat in de tuin met een paar planken erom heen volstaat als toilet. Al met al zou ik er een boek over kunnen schrijven:) Wat een ervaring...

Maar goed, over 6 dagen vertrek ik naar Uganda en daar moet ik me nu even op gaan focussen. Eigenlijk zijn alle voorbereidingen wel getroffen, alle vaccinaties zijn binnen en verzekeringen zijn afgesloten. Ik moet nog wat laatste dingen kopen en dan ben ik klaar. Ik heb al van verschillende mensen afscheid genomen, het is vreemd om te moeten zeggen 'tot over een half jaar' Toch heb ik nog geen last van zenuwen, ik besef gewoon nog niet dat ik straks echt een half jaar weg ben. Ik heb er gewoon ontzettend veel zin in en ben blij dat het nu bijna zover is.

Ergens vind ik dit vervelend om te vragen, maar ik ga het toch doen.
Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen... Naast het werk dat ik bij Home Sweet Home ga doen, zou ik ze ook graag op een andere manier willen steunen. Omdat ik nu niet precies weet wat ze nodig hebben, en ik ook niet zo veel ruimte meer in mn koffer heb, zou ik het fantastisch vinden om een mooi bedrag mee te kunnen nemen naar Oeganda. Om daar voor het weeshuis iets te kunnen kopen waar ze echt iets aan hebben. Voor degene die mij willen helpen dit mooie bedrag te verzamelen,
Mijn rekeningnummer is ********* T.n.v. *.*.*. Oudijk o.v.v. Oeganda.

Ik beloof jullie dat al het geld echt bij de kinderen terecht komt.
Namens mij en de kinderen van Home Sweet Home alvast bedankt!

Bedankt voor het lezen en voor degene die ik niet meer zie, tot over een half jaar!

  • 28 Oktober 2010 - 17:05

    Maaike:

    hey meid

    Voor jou begint het echt te korten! Geniet van de geweldigen, mooie avontuurlijke tijd! Ik hoop je in Kenia te zien!!! Zodat we samen nog wat olifanten enz kunnen spotten;)

    liefs maaike

  • 28 Oktober 2010 - 22:18

    Cobi:

    Hee Ellen,

    Nu ga je echt bijna!
    Kijk er maar naar uit, en vergeet niet van elke minuut te genieten:)!
    En wees vooral een stralend lichtje daar voor al die prachtige kinderen!
    Gods zegen,
    cobi

  • 29 Oktober 2010 - 12:18

    Oom Teun.:

    Hallo Ellen,
    Wij wensen jou een mooie en fijne tijd toe.
    probeer een sterretje te zijn voor al die wees kinderen.
    Vraag HEM je reisgids te zijn!

    Tante Janny en Oom Teun

  • 02 November 2010 - 09:47

    K.van Velden:

    Lieve Ellen, we hebben
    je al gedag gezegd maar willen je toch nog even
    Gods zegen en nabijheid
    toewensen.
    Een hele fijne tijd goede
    reis en behouden vaart.
    Liefs van O.Karel en
    T.Nel

  • 02 November 2010 - 10:43

    Elise:

    Ha Ellen,

    Wow, nu gaat het echt komen! Zo lang naar uitgezien.. :-D Ik wens je een hele fijne en leerzame tijd & een hele goede reis. Je zal wel genoeg muziek meenemen zeker? ;-)
    Zo te lezen ook veel indrukken opgedaan in Wit Rusland!
    Kblijf je volgen via je site.

    Groetjes, Elise (je oud-collega ;-))

  • 02 November 2010 - 19:52

    Corné En Lianne:

    Lieve Ellen,

    Wij wensen je een hele goede reis morgen en een fijne en gezegende tijd in Uganda.

    Hartelijke groetjes,

    Corné, Lianne en Marescha

  • 04 November 2010 - 13:51

    Hans, Jac & Deb:

    Aahhhh, je zit nu ergens in de lucht op weg naar Uganda! We denken aan je! Liefs.

  • 05 November 2010 - 22:26

    Nel Veenman:

    hoi Ellen,

    een hele goede tijd toegewenst in oeganda.

    van hofbewonders nr 98

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 65972

Voorgaande reizen:

27 April 2017 - 24 Mei 2017

Een nieuw avontuur

09 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

Eindelijk terug!

03 November 2010 - 03 Mei 2011

Mijn reis naar Uganda

Landen bezocht: