Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Vliegticket geboekt! - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Vliegticket geboekt!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 September 2010 | Nederland, Waddinxveen

Ha allemaal,

Wat leuk dat jullie de moeite nemen, even op mijn site te kijken. Hier kunnen jullie de komende maanden mijn ervaringen volgen.

Veel van jullie weten dat ik al een tijdje bezig ben met het zoeken naar een leuke vrijwilligersplek in Zuid Amerika. Nu zijn de plannen iets gewijzigd, het word Afrika!

3 November vlieg ik via Londen naar Entebbe, het vliegveld van Uganda. 6 maanden later, op 4 mei, hoop ik weer te landen op Nederlandse bodem.

Nu druk bezig met de voorbereidingen. Veel informatie lezen over Oeganda, reisverzekering afsluiten en de laatste vaccinaties halen.

Ik hoop 14 Oktober eerst nog voor een week naar Wit Rusland te gaan, om twee kinderen op te zoeken die vorig jaar een tijdje hier bij ons in Nederland hebben gewoond. Ongeveer 10 dagen later begint mijn reis echt.

Voor meer informatie over het project waar ik zal gaan werken, kijk op www.homesweethomeuganda.nl

groetjes,
Ellen

• 08 Oktober 2010 - 15:46

Jes En Maaike:

Heey Ellen!
    Leuk om te lezen dat je toch nog een mooi project hebt gevonden! Super!
    Wie weet zien we elkaar nog in Kenia?! :D

Groetjes Jessica en Maaike

• 11 Oktober 2010 - 16:44

Sara:

hey,

hoe is het?

lukt het met de voorbereidingen?

groetjes sara

• 28 Oktober 2010 - 13:51

Laurette Gerts:

Wat gaaf! Mijn plannen om naar Afrika te gaan zijn "even" uitgesteld (3-5jaar) omdat ik nu met een nieuwe studie ben begonnen. Heel veel plezier en op naar een leerzame en fantastische ervaring!
    Liefs, Laurette