Promise - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu Promise - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Ellen Oudijk - WaarBenJij.nu

Promise

Blijf op de hoogte en volg Ellen

24 April 2017 | Nederland, Waddinxveen

Toen ik 3,5 jaar geleden in het vliegtuig stapte, terug naar Nederland, maakte ik mezelf een belofte. I will come back.. Ik wist niet wanneer, voor hoe lang of met welke reden, maar ik zou terug komen.

Nu sta ik op het punt om deze belofte in te lossen. Nog 4 dagen voor ik in het vliegtuig sta, terug naar Oeganda. En ook al heb ik altijd geweten dat ik ooit terug zou gaan naar Oeganda, ik had nooit bedacht dat de reden een halve marathon zou zijn..

Maar het is wel zo, ik ga het echt doen.. Een halve marathon in Oeganda.. Met maar heel veel kilometers in de benen en ruim 12 duizend euro op de teller denk ik dat ik er klaar voor ben. Het word zwaar, het word warm en het gaat pijn doen maar het word een hele bijzondere ervaring, daar ben ik van overtuigd. Wat ook erg bijzonder is dat de Muskathlon zal starten in het dorpje naast het dorp waar ik zal verblijven. Het voelt een beetje als een thuiswedstrijd dus ;)

Maar naast de marathon zie ik er vooral heel erg naar uit om daar gewoon weer te zijn. Om alle lieve mensen en mijn vrienden weer te zien en natuurlijk om mijn sponsorkids te ontmoeten.

De planning is om komende weken mijn mobiel zoveel mogelijk uit te zetten en ook mijn laptop thuis te laten. Via deze weg wil ik jullie in Nederland een klein beetje op de hoogte houden.. Maar omdat ik dus naar een internetcafe zal moeten voor een berichtje weet ik nog niet hoe vaak ik iets zal plaatsen. En in vergelijking met mijn vorige twee reizen is 3 weken natuurlijk ook niet erg lang..

Komende dagen gaan in het teken staan van de laatste trainingen op Nederlands (vlak) asfalt en natuurlijk het pakken van mijn koffer..
Mocht je een mail willen krijgen als ik een berichtje heb geplaatst, stuur me dan even een berichtje/apje/mailtje dat zet ik je op de mailinglist. Je kan je via de website ook zelf hiervoor inschrijven.

Voor nu dus aftellen.. Veel mensen zal ik voor vrijdag nog zien, en voor alle anderen.. tot na Oeganda!

Liefs Ellen

  • 24 April 2017 - 21:43

    Caroline:

    Wauw El, nu ga je toch echt bijna naar Oeganda. Ik ben nu al trots op je dat je het gaat doen! Je hebt er hard voor getraind en gewerkt echt knap hoe je dat allemaal met veel toewijding en doorzettingsvermogen hebt gedaan! Wees daarom ook trots op jezelf.
    Ik wil je heel veel plezier, sterkte en Gods zegen voor deze gave reis die je gaat maken!!
    Dat je veel mooie mensen mag gaan ontmoeten en al je sponsorkindjes en hun familie echt mag bemoedigen met jou bezoek en aanwezigheid.

    Lieve groet,
    Caro

  • 24 April 2017 - 22:07

    Elizabeth Duijster :

    Goede voorbereidingen nog hier en straks heel veel succes in Oeganda. Voel je Gezegend en wees tot Zegen. Groeten Arie en Elma van Es

  • 24 April 2017 - 22:07

    Stefan :

    Ha Ellen!

    Zo, dat komt in ene dichtbij!
    Maar ik sluit me helemaal bij Caroline aan,
    perfect verwoord!

    Groeten, Stefan

  • 24 April 2017 - 23:32

    Annika:

    Lieve Ellen,

    Zoveel waar je naar uit kijkt......
    Zoveel wat je daar graag wil.....
    In 3 weken....
    Ik verwacht geen kranten. Ik weet uit ervaring hoe dat kan gaan werken. Alleen al het vinden van goed internet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 65867

Voorgaande reizen:

27 April 2017 - 24 Mei 2017

Een nieuw avontuur

09 Februari 2013 - 05 Augustus 2013

Eindelijk terug!

03 November 2010 - 03 Mei 2011

Mijn reis naar Uganda

Landen bezocht: